Now I'm That Bitch You Never Get To Uhh

H har VÄRLDENS sämsta musiksmak. Det enda han tycker är bra är techno, helst ska det låta likadant hela tiden och så ska samma mening sjungas konstant för annars blir det väl för mycket för artisten i fråga att komma ihåg. Jag AVSKYR techno. Finns inget värre men då det är han som sitter framme och kör och jag sitter bak med C så bestämmer han jämt vilken musik vi ska lyssna på. Detta är den största anledningen till att jag MÅSTE ha körkort för jag orkar inte stå ut längre. Så får han sitta där bak med C sen och lyssna på min underbara musik.





Kommentarer
Postat av: malin

=D

2009-09-14 @ 10:44:45
Postat av: Mimma

Malin: verkligen KASS musiksmak har han =)

2009-09-15 @ 09:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0