Underbar Dag

Redan en underbar dag. Promenad på morgonen är ett måste när man vill ha en bra dag. Sedan lagade jag och C lunch, blev kycklingklubbor och klyftpotatis samt sallad med turkisk yoghurt. M tyckte iaf att det var gott så då är man nöjd, men tror H också tyckte det. Till efterrätt blev det latte och munkar, iaf för min och Ms del. C sover ute, idag skulle han tydligen sova klockan ett och inte elva som han brukar men that's helt ok. Väntar på att mami ska ringa så jag kan få klartecken för avfärd. Sen kanske man får se L om hon har tid.


Kommentarer
Postat av: sofie

ÅH!! Va gott!! :)

2009-09-14 @ 14:28:07
URL: http://chokladovanilj.blogg.se/
Postat av: steph

kikar in! - allt bra med dig? =)

2009-09-14 @ 16:01:51
URL: http://stephaniebell.blogg.se/
Postat av: LINN

Lät riktigt gott!! :D

2009-09-14 @ 16:22:05
URL: http://greenlinn.blogg.se/
Postat av: sophie

Gud så gott :D

2009-09-14 @ 17:21:39
URL: http://sophiesimonsson.blogg.se/
Postat av: malin

mmm, de va riktigt gott =)

duktiga du!!



vilken underbar dag vännen min, tack!

kvällen sååå mysig oxå =)

ps: trodde de skulle vara vår hemlis ;)säg inget till L sa jag jhu.. haha

2009-09-14 @ 19:27:07
Postat av: L

haha dne jäkeln synda men ni döljer det. haha vi är ju hopplösa men volim vas anyway. cmok

2009-09-14 @ 20:59:07
Postat av: Mimma

Sofie: mmhm vart riktigt ok faktiskt hehe =)



Steph: mmhm underbart väder så kan inte bli bättre =) själv?



Linn: jao, var inge svårt och man behövde inte göra så mkt, så matlagning älskar jag hehe =)



Sophie: hehe ja var riktigt yummie =)



Malin: mmhm finns mat idag med love, pasta med ost och skinksås, men går verkligen inte att få till den som i skolan =( jaaaaaaaaaaaa, jag glömde helt bort det där =(



L: hehe nej men jag skrev fel, var jag och C som åt munkar =)

2009-09-15 @ 09:47:35
Postat av: malin

åh, sweet! tyvärr kan jag inte komma ifrån idag och sen är de min tur.. med andra ord en helgdag annars får jag köpa med nått.. (typ en sallad till mig ;) haha.. )(host host)



L: den bara ropade på mig,, vad skulle du ha gjort?? haha.

2009-09-15 @ 13:17:40
Postat av: Mimma

Malin: bläh, finns massa mat över ju haha. ja, så länge inte L lagar mat för då blir det sallad, inte min grejj hah =)



2009-09-15 @ 14:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0