You've Touched These Tired Eyes Of Mine And Mapped My Face Line By Line

Hello vacation! Ska firas any minute med en kall cider och massa gott men först måste jag plocka undan ett hav av leksaker inne på Cs rum. Jag skojjar inte när jag säger att alla leksaker C får från och med nu kommer att lämnas tillbaka för detta är inte ok längre. Plockade undan tre stora påsar med leksaker för två veckor sedan men det kommer bara mer och mer. Snart får vi väl slänga ut hans säng ur rummet om han får mer leksaker. Tycker inte om att han är så bortskämd!

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: åh tack jag med :P

2010-07-02 @ 22:46:05
URL: http://whatemmadid.devote.se
Postat av: l

gıllar ınte heller det:P

2010-07-04 @ 17:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0