I Don't Wanna Give Up Before I Die

Precis satt mej i soffan med en tallrik champinjon och kantarell soppa och Sofis Mode, inte hunnit läsa ännu. Bebis somnade precis så nu kan jag äta lunch i lugn och ro.

Är en aning trött efter igår men blev tidig hemgång för mej och H då han inte mådde så värst bra men riktigt trevligt hade vi. När vi kom hem så var L och hennes lover här så parytkvällen forsatte hemma för vissa av oss, H med andra ord. Skönt att bara sitta och umgås i lugn och ro så för deras del blev det övernattning här. C hade tydligen varit jätte snäll mot dom och innan det hade S varit här och hälsat på också.

Gårdagens trip till stan var en besvikelse, förutom fika med A som jag inte sett på månader ! Hittade varken jeansjackan, hatten, jeansshhortsen eller något annat jag var ute efter till C. Dom har ju det på H&Ms hemsida så får väl beställa därifrån istället för han måste ha det. Dessutom är det bestämt vilken säng han ska få. Visade H nu när han var hemma på lunchen. CUTE !


Kommentarer
Postat av: MUFFINSMARTIN

Jag tycker att det är stiligt med skoluniform! :D

2010-03-12 @ 13:28:52
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: Mimma

Muffinsmartin: ja tänk om man kunde ha det i sweden =)

2010-03-12 @ 14:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0