Just A Second It's My Favorite Song They're Gonna Play

My baby is back. Jag talar alltså om telefonen.

Inte alls min grejj att jobba kväll. Lever på mackor då, så imorgon ska jag försöka laga soppa innan jobbet så jag får i mej något annat än en macka med stekt ägg. C trivs inte i nya sängen eller jo det gör han men är mycket svårare att lägga honom då han vill upp hela tiden så kan inte gå därifrån förrän han har somnat. Nu när helgen kommer så ska jag gå upp vid halv sju på morgonen för att väcka honom då för han har inte riktigt ställt om sej som tiden så nu somnar han vid nio istället för åtta och vaknar åtta istället för sju. Inte alls bra.


Kommentarer
Postat av: l

åååååh varför är hon så jäkla snygg för!!!

2010-03-31 @ 10:37:43
Postat av: Mimma

L: omänskligt :P

2010-03-31 @ 22:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0