Let Me Entertain You

Paj och pizza, homemade of course. Lek utomhus med massa snöbollar. Mys inomhus med massa pussar och kramar. Lego och tågbana. Tvätt och disk. C och jag har haft massa skojj idag. Men nu är jag helt slut och bebis ligger i sin säng och sover. Imorgon blir det jobb för min del och C ska till dagis. Kommer bli en promenad dit men vad kan vara bättre än att starta dagen med en promenad? På fredag är vi lediga så då ska vi till stan och handla födelsedagspresenter. C blir dessutom 18 månader då min PLUTT ! Lördag blir det middag och vin ute med M. LIKE !


Kommentarer
Postat av: L

bror sa att ni skulle till kings:) du vet la familija:P hahahahah

2010-03-25 @ 11:46:36
Postat av: Mimma

L: been there =)

2010-03-31 @ 22:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0