Sometimes The Hardest Thing And The Right Thing Are The Same

Om ändå Kafé Kulan hade utkörning på sitt coffee, eller rättare sagt på deras latte. Klart den godaste i stan. JUNKIE ! Denna morgon skulle det behövas litervis då C vaknade klockan fem imorse av den jobbiga hostan så det var bara att gå upp och ta hand om honom. Som tur är så fick vi tid på vårdcentralen vid halv tolv idag för att kolla om det finns någon annan hostmedicin som kanske hjälper. Nu ligger han iaf i sin vagn och sover och jag äter frukost och häller i mej cappuccino för att vakna till liv. Funderade på attlägga mej och ta en powernap jag med men ingen idé då jag vaknar så fort han hostar, varje minut.


Kommentarer
Postat av: Al

inget man hade tackat nej till haha

2010-03-23 @ 18:37:26
URL: http://lalos.blogg.se/
Postat av: L

du har ett frikort från mig nästa måndag är det väl röd dag? alltså efter påsk? då är jag barnvakt så du får sooooooova

2010-03-23 @ 21:40:57
Postat av: Mimma

Al: ja får väl göra det bästa av det iaf =)



L: JOBBAR då =(

2010-03-24 @ 09:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0