Fördriver Tiden

Bebis fick för sej att han skulle upp fem imorse så var inget man kunde göra åt saken utan hoppa upp ur sängen och mysa. Nu sover han iaf så passade på att laga lunch, hemmagjord pizza och väntar på att H ska komma hem så vi kan äta. Fördriver tiden med en latte och datorn för finns inte så mycket annat att göra. Kollar även på Våra Bästa År, haha fortfarande. Har nog kollat på det i tio år nu. Alla har hunnit vara med alla liksom, helt sjukt men ändå fortsätter man att titta.

Längtar till 1 maj, Sahara Hotnights på W! Så blir en fest här hemma med massa babes. FAB! Kommer lämna bort C för andra gången ever så ska inte ha dåligt samvete men kommer ju ändå få det men ibland måste man få göra något för sin egen skull. Nuförtiden kommer man alltid i andra hand. Självklart prioriterar jag allt som har med C att göra framför mej själv och det är väl så det ska vara men ibland måste man få lite egentid, lite tid med vänner. Ja, jag fikar med dom och träffar dom jätte ofta men då  är C jämt med. Nu kommer det vara umgås med vänner på ett annat sätt, inte behöva springa fram och tillbaka med mat, blöja, leksaker osv. Aja, tror bara en förälder förstår vad jag skriver just nu hehe.


Kommentarer
Postat av: e

yes =) 1maj blir det grillat, goa drinkar och härlig musik =)

2009-04-08 @ 12:46:25
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Mimma

E: Ja, äntligen liksom! Får se vem som blir fullast (finns det nåt sånt ord), antagligen jag för tål nog knappt nåt nu haha =)

2009-04-08 @ 13:13:05
Postat av: e

haha. eller vi andra alkoholiserade som bara behöver lukta på en öl för att det ska snurra till =) haha

2009-04-08 @ 13:15:46
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Mimma

E: men ni lär hålla mej borta från telefoner för annars kommer jag bara ringa o kolla hur det är med C haha, spec när jag blir full =)

2009-04-08 @ 13:30:49
Postat av: lissa

Jag kommer hålla koll på dig sister:)

2009-04-08 @ 20:56:31
Postat av: sandra

Åh jag vill ju oxå se dom. Är ju sååå bra live.

Men jag är i london då och kollar på pink, får väl duga=)

De kommer ju till PIP oxå.

2009-04-08 @ 21:32:38
URL: http://sandiebell.blogg.se/
Postat av: Mimma

Lissa: haha vad bra att nån kommer göra det =)



Sandra: Ja, jag har aldrig sett dom så kommer bli roligt. Fast skulle inte tacka nej till london heller =)

2009-04-09 @ 09:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0