I Just Don't Get It

Ja, jag förstår inte heller ! igår så hämtade H nya bilen så ringde bror och frågade om vi ville dit och grilla. Man tackar aldrig nej till att umgås med bror och familjen så det var ju självklart. Åkte dit och åt god mat, lekte med barnen och hade det trevligt. C fick med sej massa saker hem, bland annat Brios gåvagn som jag velat ha tidigare, massa leksaker och världens snyggaste Puma jacka, love ! Sen åkte vi förbi världens bästa svärföräldrar och visade bilen och körde över ägg hehe tradition. När vi kom hem så var klockan nio och way över läggdags för C. Skönt tänkte jag då kommer han sova länge imorgon men NEJ han vaknade vid halv sex som vanligt. Hur? Hur kan man vara så pigg när man är så liten och knappt sovit något? Nu var han iaf så trött så la honom bara i hans säng så däckade han. Jag ska passa på att äta lunch, gjorde pannkakor mumma och så skulle en latte sitta perfa till det.

Kommentarer
Postat av: Linda

Å vad roligt att åka nya bilen :)



Våra barn är också morgonpigga om man så håller dem uppe. När F var dålig senast och vi var vakna till 03 på natten så vaknade hon ändå 05 och var pigg...

2009-07-10 @ 12:17:50
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: L

saknar bebbe

2009-07-10 @ 12:44:12
Postat av: M

Linda: ja, jag förstår inte. C är nog den enda bebisen, i sin ålder som bara sover så lite om nätterna men han är ändå aktiv och pigg om dagarna. vissa kanske inte behöver lika mkt sömn, men jag behöver ju det. inatt vaknade han vid kl 4 och hostade så han började gråta så fick bli ett läkarbesök idag för att få hostmedicin men jag är sååååå trött. en eloge till dej med TVÅ barn, jag skulle inte klara av det.



L: bebbe saknar dej, MASSA ! han är ledsen för du stannat kvar längre ju !

2009-07-11 @ 20:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0