Akta Dej För Valen

Precis kommit hem. Varit en underbar dag på stan med L och A. Kvittar hur länge man inte träffar vissa människor så har man alltid lika roligt och kan prata om vad som helst känns det som.

To the point
, förstår mej inte på detta väder. När vi går hemifrån så är det så kallt så man måste sätta på sej vinterjackan sen efter en halvtimme på stan så är det dags att börja klä av sej för då är det sommar igen. Jag lovar att det här vädret är värre än mina humörsvängningar när jag var med barn. Men jag var riktigt snäll då kan till och med jag erkänna. Inga cravings som tvingade H att åka till Statoil mitt i natten för det enda jag behövde var kall mjölk och det har man ju alltid hemma. Men i slutet var det kanske lite värre när man tyckte att man såg ut som en val och alla andra försökte övertala en att man såg jätte fin ut och det stråla om en och massa crap, var väl rädda för att valen skulle gå till attack om de sa något annat. Hur kom det sej att jag inte kom in i nåt av mina kläder om jag inte såg ut som en val? Jag kom in i dom men fick ju ta till en massa knep, som gummisnodden i midjan på jeansen. Barnmorskan skrattade åt mej sen sen erkände hon att hon fick till och med sätta i två gummisnoddar. Jag klarade mej iaf hela vägen med en så sug på den ni.

Anyways, C fick nya Shepard Uggs idag då jag lyckades tappa bort den ena utav dom när vi var ute och gick. Nu gör det inget om jag tappar bort en till, eller det är olika färger på dom och måste ju blir rätt fot men what the heck spelar det för roll om skorna har olika färg, tycker H iaf.


Kommentarer
Postat av: LINN - F O T O

Han gör ingen nytta iaf, alla bara dör och jordens undergång är på G!?



Nja, det var bra väder imorse men nu äre regn men det är väl gudsverk! H E H E!

Jodå, har fått hem hunden nu så allt är SUPER! Trots denna förbannade förkylning!

2009-09-18 @ 18:19:45
URL: http://greenlinn.blogg.se/
Postat av: Mimma

Linn: Nope, vilken loser till gud vi har haha =)



Men här har det varit lovely hela veckan och kommer vara fram till onsdag =) nu är det sommar hehe.

2009-09-19 @ 20:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0