Never Thought That I Would Ever Find A Love That Lasts Forever

Vad skulle jag göra utan C? Ligga kvar i sängen till klockan tio då jag börjar jobba elva. Ist så har vi varit ute och åkt pulka och lekt i snön i en timme. Var så fint väder idag så ville inte ta vagnen till dagis utan vi tog pulkan! En promenad till dagis brukar annars ta en kvart men idag tog det en timme. Men det behövde jag för att piggna till. Innan hann vi hänga upp tvätten, slänga i mer tvätt, C åt frulle. Nu sitter jag på jobbet med en panini till frulle och en burk Cola. Like it!

Kommentarer
Postat av: L

hallåååå jag sov tbara till tio:P

2010-03-03 @ 19:15:02
Postat av: Mimma

L: däääm you ;)

2010-03-03 @ 21:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0