Cause I Deserve It

Nybadad bebis sover sött. Själv sitter man i soffan framför teve, mätt och belåten men trött som tusan. H är hos grannen och hänger. Hmm i måndags crashade L här. Fem på morgonen så la jag C mellan henne och mej i sängen och vi gosade, love. igår var det heldag på stan med fika, fika och åter fika. Fick träffa love M som jag inte sett på länge för vissa har ett jobb att sköta hehe. Blev även en dejt med C som jag inte träffat på ja, iaf två år nu. Men hon var lika gorgeous som alltid ! Idag vaknade bebis tjugo i fem på morgonen. Morgonpigg? JAVISST ! Men jag är inte lika morgonpigg av mej. Har hållit på med något det mesta av dagen bara för att hålla mej vaken. Men muffinsen var helt klart godkända sa pappa. Nu, spana kläder. Kanske klicka hem något för jag FÖRTJÄNAR det.

Kommentarer
Postat av: L

du är så duktigt så duktigt. love

2009-08-05 @ 21:56:05
Postat av: Mimma

L: jag vet, nästan så jag förtjänar semester hehe men det kan jag glömma

2009-08-05 @ 22:08:31
Postat av: malin

jag lovar att jag kan ta charlie för ett dygn som du kan få njuta av helt själv med vem du vill ;)

om du litar på mig.. måste ju börja öva nån gång

och JA, du förtjänar de..! Cmok. =)

2009-08-06 @ 09:08:58
Postat av: Mimma

Malin: ja, du och L kan väl ta honom någon dag så kan jag få SOVA haha för det är min högsta önskan, att få sova.



tycker definitivt det är på tiden för dej att börja öva, L har ju övat på det i flera år, på tyo 10 ungar haha =) CMOK !

2009-08-06 @ 20:28:15
Postat av: Linda

Härligt med morgonpigga barn.. fy man är ju helt förstörd den dagen!! Tur de är så goa så man blir glad iaf :)

2009-08-09 @ 21:41:11
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: Mimma

Linda: ja, riktigt härligt för det mesta hehe. man får massor gjort iaf och det är man ju glad för =) har ni en trevlig semester? =)

2009-08-10 @ 20:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0