First I Was Afraid, I Was Petrified.

STOP ! Jag hinner inte med. Om dagen kunde bestå av 48 timmar (MINST) ist för 24 så kanske det skulle funka.

Julafton spenderades hos världens bästa svärföräldrar med god mat, massa julklappar mm för att sedan avslutas med jobb på W. Trodde inte så mycket folk skulle dyka upp i och med att det var julafton men det gjorde det. I slutet av kvällen var jag trött på alla kommentarer om hur mycket det kostar att komma in på ett uteställe. Har man inte råd att gå ut så stanna hemma för det är väl ingen som håller en pistol mot huvudet på folk och tvingar dom att gå ut?

Juldagen spenderades på Kings med mina favoritet och god mat även då, efterrätt, Cosmos och en nostalgitrip. Sen mötte jag upp boysen på W för lite party. H hittade ännu en ursäkt till varför han spyr så fort han dricker, nu var det att han hade tagit på sej för mycket parfym, eller var det gammal mjölk kanske?

Till slut gårdagen, massa godis, chips, pizza och girltalk då det stundades myskväll. LOVE !

Idag vart det shopping på Marieberg och C som är världens snällaste barn passade på att sova efter maten på Donk så vi tjejer passade på att shoppa som maniacs. ALLA hittade skor. Hur ofta händer det? Nu har vi precis kommit hem och fått i oss middag så nu är det vila som gäller.

Later !

Kommentarer
Postat av: L

underbar helg =)

2009-12-27 @ 18:09:19
Postat av: Mimma

L: mmhm tur att det är 4 lediga dagar nu igen =) och sen B-DAY !

2009-12-27 @ 20:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0