I Should Have Seen It When My Hope Was New. My Heart Is Black And My Body Is Blue.

Gårdagen bjöd på en trip till Ikea. Hade inte planerat att handla något särskilt men kom ändå därifrån med LILA GARDINER till vardagsrummet, som jag har letat, lila kuddfodral, gardiner och sändkläder till C, matta till hallen som visade sej vara BAD (jag sa ju det), förvaringsburkar i glas till pasta, ris osv. Hittade även underbara tallrikar, fyrkantiga svarta till det köptes vita fyrkantiga assietter och svarta skålar och massa annat smått och gott. Denna gång blev jag inte besviken kan jag lova. Hittade även vår nya säng. Håller fortfarande på att övertala H men den är så snygg och inget jag sett förut.



Think like this, grå sängstomme och så ska H måla sängbordet grått också. Rummet ska ha en mörklila fondvägg och resten av väggarna ska vara vita, till detta så ska det även vara uggismattorna som vi har som H hatar. LOVE !


Kommentarer
Postat av: L

lovely

2009-12-14 @ 13:48:50
Postat av: Mimma

L: me know =)

2009-12-14 @ 14:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0