Threesome Someone?

Jag blir ständigt fascinerad av hur killar tänker. Vi kan ta H som exempel. Han har bögfobi och detta diskuterade vi i fredags och han var inte den enda killen med denna fobi. Tydligen så tycker en hel del heterosexuella killar att såna som är homosexuella bara lider av en sjukdom som går att botas i framtiden, med piller, något i stil med hur man botar huvudvärk med Alvedon.

Jag själv har inga problem alls med homosexuella. Man styr inte vem man blir kär i eller vem man vill ligga med. Finns det attraktion där så finns det helt enkelt MEN den stora frågan är, hur kommer det sej att alla dessa heterosexuella killar inte tycker att det är en sjukdom när två tjejer som ser bra ut är homosexuella. Då vill dom helst titta på och ännu bättre, vara med. Är inte det samma sak som att vara bög bara att det är två tjejer? Obviously not. Är det två tjejer som ser mindre bra ut så är det fortfarande en sjukdom. DUBBELMORAL?

Första gången i söndags som H var intresserad av Gossip Girl. Why? Jo men threesome självklart. Kan tänka mej att han inte är den enda killen som tjatar om detta. I don't mind om jag får välja den tredje parten och självklart skulle det inte bli någon annan än Chuck Bass.


Kommentarer
Postat av: H

Får jag välja först? :-)

Ni behöver inte röra varandra, jag lovar....

2009-12-15 @ 21:55:28
Postat av: Mimma

H: Nope, du bestämmer jämt allt annat så nej. Nej så länge du och Chuck inte rör varandra så är du inte bi ;) Era händer ska ju helst vara all over me !

2009-12-16 @ 12:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0