Ms Selfridge

Gaaaash, jag är så bra ! Idag vid halv åtta tiden så åkte jag och C iväg till L samt mami och pappa. H håller på att bygga altan nu med någon snubbe som jobbar med sånt så kommer bli så bra så. Dessutom så är det det bästa H vet, att hålla på att snickra osv så han kommer inte ge sej förrän allt är perfect vilket också känns bra. Anyways så ska jag spendera så mycket tid som möjligt med mina älsklingar innan de åker på lördag. Så imorse kom vi hit och väckte dom alla men de vart så glada så. Åt frukost ute på altan och nu regnar det, ovanligt? Men passade på att städa massa för att hjälpa mami som vill städa allt innan de åker så det är fint när de kommer hem. L är ute och går med C. De gick iväg för att köpa min favoritchoklad, det är kärlek på hög nivå. När de kommer tillbaka så är det fika time (C kommer antagligen sova då) och så ska jag och L spana kläder och kolla om det finns något najs som vi vill ha. Förstår ni vad hon kommer shoppa i Bosnien? De har världens bästa Ms Selfridge där, love it !


Kommentarer
Postat av: L

presenter i mängder hjärtat!=)

2009-06-22 @ 10:09:57
Postat av: Mimma

L: yyyyeeey, me like presenter ljubavi !

2009-06-22 @ 19:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0