My Feet Are Killing Me

Åhh, dejten började vid klockan tio imorse och blev hemgång vid fyratiden. En underbar dejt som alltid. Saknade dock L men kommer att låsa in henne här när hon kommer hem och kommer inte släppa ut henne på lääänge. Fick mess förut om att det var mycket som skulle handlas för fanns så mycket snyggt, nejdå inte avis. Varför skulle jag vara det? Tänk er själva att få glassa runt hela dagarna, shoppa, umgås med min underbara släkt och få allt serverat och dessutom även ta en trip till Kroatien men folket. Vattnade för övrigt blommorna hos mami och pappa idag och tog en evighet, så mycket spring fram och tillbaka så jag var tvungen att duscha nu. Dessutom är mina fötter helt slut. Tur att man är förnuftig och tar på sej sköna skor (gladiatorskor med högt skaft) när man ska springa runt på stan hela dagen lång. Men man kanske lär sej till slut. Nu ska jag äta mat, chili con carne som jag själv lagat och då är det ännu godare än annars hehe.



Kommentarer
Postat av: Anonym

ja sitter med armen och pappa och kollar bilderna pš C, han ater ju sjalv, saknar er massor men snart ses vi ju. pusa ungen massa franmig och halsa hem. nu ska vi ata och sne blir det utgang. volim te meeeeeest seko! (I armen te voli mest) =)

2009-06-30 @ 20:43:55
Postat av: Mimma

åhh, ni har lite att ta igen. hehe men gick inte så bra när han åt själv, vänder på skeden innan han stoppar den i munnen hehe. han pussar tillbaka. VOLIM VAS NAJVISE =)

2009-06-30 @ 20:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0