Nightmares

I och med att C är hos sin farmor, H skjutsade dit honom klockan åtta imorse, så skulle jag passa på att sova en stund. Men vart inte så lyckat för shit vilka mardrömmar. Först drömmer jag att H vill mörda mej och folk försöker hjälpa mej att fly men han är bakom mej hela tiden och vet inte ens varför men sen befinner jag mej helt plötsligt i Bosninen av alla ställen och ska vara där i två år, men det kan jag ju inte för C är inte med mej och han är så liten så han kommer att glömma mej på två år, då kommer paniken. Vaknade fan varje halvtimme så ska inte göra om det. Det här är ju inte riktigt my kind of dreams, de andra jag brukar ha är mycket mer omtyckta hehe men kändes sjukt verkligt.



Nu till något roligare, igår bar det av till Örebro, oväntat. Då det är brist på bra fika ställen i denna stad så måste man ju. Som Hemma stänger ju vid klockan sju och Melkers är stängt för renovering så fanns inte så mycket att välja på. Om ni inte varit på Bellini på Marieberg i Örebro så åk dit, tro mej det är värt det. Inte bara snyggt, svart&vitt och freeesh men så mycket att välja mellan och personalen verkar vara bra. Var en trevlig fika.

Nu ska jag iväg till C och plocka upp honom för sen blir det en dejt på stan med mami och självklart en fika på Kulan. Love!

Kommentarer
Postat av: Sara

jaa det vore inga fel, eller iofs rätt skönt att bo själv oxså;P jaa fast det känns fortfarande udda, imorse vakna jag och undra vart mitt hår var haha!

2009-03-05 @ 12:36:57
URL: http://laala.blogg.se/
Postat av: lissa

oj lät inte kul:S

2009-03-05 @ 19:46:36
URL: http://chayse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sara: ja, det undrade jag med ett tag. det värsta är att mitt hår är självlockigt så måste platta det jämt nu när det är kort hehe.



Lissa: Nope, jag vet men wtf vad skulle han kunna göra haha.

2009-03-05 @ 21:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0