Dessa Gamla Skönheter I Min Garderob

För tre år sedan så fick jag tre tavlor av min favorit pappa, i svartvitt. Ena var ett porträtt av Audrey Hepburn, det andra Grace Kelly och tredje Marilyn Monroe. Nu har H fått för sej att han ska få ordning på min walk-in och då ska jag passa på att tvinga honom att sätta upp tavlorna, kommer bli så snygga där så får ni pics på det när det är gjort. I övrigt så ska han fixa flera hyllor för mina kläder får dessvärre inte plats längre, inte mina skor heller för den delen så skulle behöva flera skohyllor. I fredags var L hos mej redan tidigt på morgonen så gjorde vi iordning hela garderoben, la undan vinterkläder och tog fram alla sommarkläder samt slängde en hel flyttkartong med kläder, gick ner med mer än 20 par skor, som inte får plats heller, till källaren, nu ser det helt lovely ut så måste visa er senare.






Kommentarer
Postat av: lissa

så jäkla fint!

2009-05-03 @ 12:10:26
Postat av: e

awsome =)

2009-05-03 @ 14:16:08
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Karin

Jättefina :)

2009-05-03 @ 15:54:39
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Mimma

Lissa: Ja, helt lovely är dom. Kommer upp på väggen snart med =)



E: Snygga bruadr ;)



Karin: Ja, man såg på skönhet på ett annat sätt då =)

2009-05-03 @ 20:46:06
Postat av: Sara

haha jaa men det var ju typ i början när du satt med Hamid i soffan sen såg jag inte dig nåt mer vad jag vet;P

2009-05-03 @ 20:58:24
URL: http://laala.blogg.se/
Postat av: Mimma

Sara: Ja, men jag var ju för tusan där tror du var fööör full ;)

2009-05-03 @ 21:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0