Boyband Fever

Tror ni inte att jag blev förstörd när Hs pappa kom hit förra veckan och så sätter han sej i soffan och säger något om att en kille från ett pojkband, ett pojkband från the past som inte är så aktuella längre, har dött. Det första jag tänkte var "OMFG, inte Brian".

Hade ju nyligen läst att han hade svinis så självklart var ju det min första tanke och om inte jag minns fel så har väl han problem med hjärtat och då tillhör han riskgrupperna. Men det visade sej att det var Stephen Gately från Boyzone. Var lite lättad (låter sjukt men you get it) för Brian var ju min kändiscrush när jag var liten. Kan ju inte säga att jag lyssnar på deras musik nu men då var han ju en gud. Nu förstår jag inte riktigt varför men roligt med såna minnen. L hade ju a thing for Kevin, synd för dej att han inte är med längre.


Kommentarer
Postat av: L

glömde ja nämna att han lämna boybandet för ett livet i paradiset med moi;)

2009-10-20 @ 22:19:17
Postat av: Mimma

L: jaha, men det ville jag inte skriva för tänk vad avis alla skulle bli ;)

2009-10-22 @ 13:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0