It's Not So Easy Loving Me, It Gets So Complicated All The Things You Gotta Be

Jag och C städar som maniacs. Mamma och pappa kom hit imorse, med sin MIRAKELdammsugare. Den måste kunna uträtta mirakel tycker jag om man lägger ut nästan 30 tusen på en dammsugare. Fast den är ju allt lite bättre än en vanlig dammsugare. Mamma kidnappade C och barnvagn så jag fick städa ifred och nu är nästan allt kliniskt rent. We like. Ugnen ska bli ren som aldrig förr och spisen med. I helgen tänkte jag att alla fönster ska putsas och alla skåp ska rensas för H har en tendens att lämna skit överallt. Han fyller påsar med massa saker och "lägger undan" det i varje hörn som finns. Hans saker är liksom överallt och han vet inte ens själv vad påsarna innehåller. Hate it. Nu ska det bli ordning och reda här.


Kommentarer
Postat av: L

he's a maniac, maniac on the floor and he cleans like he's never cleaned before, he's a maniac woohoho ;)

2009-10-29 @ 20:46:13
Postat av: Mimma

L: haha you're insane ;)

2009-10-30 @ 15:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0