What Have I Done? You Seem To Move On Easy

H håller på att natta C, som för övrigt ramlade på dagis och slog i hakan så han blödde men han är inte mindre glad för det men går runt och tar sej på hakan och säger AJ! Så sjunger han "akta dej, akta dej". Vad mycket jag har lärt honom för det är ju faktiskt JAG som sjungit för honom sen han var en minibebis. Vi brukar alltid sjunga Lilla Snigel, Imse Vimse Spindel och Lilla Katt när vi ska sova.

H ska iväg till grannen och umgås men innan det så måste han fixa a movie for me så jag har nåt att titta på efter Let's Dance. Funderar på The Ugly Truth. Hört att den ska vara bra.

Nu ska bara L och gänget dyka förbi och hämta shoes i think för deras utekväll. Enjoy !


Kommentarer
Postat av: L

ååååååååh ta mig utomlands nu tack!

2010-02-13 @ 16:56:16
Postat av: Mimma

L: yes my dear ;)

2010-02-14 @ 20:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0