dislike



help! jag och H har planer på att riva ner väggarna mellan kök, vardagsrum och hall. samt väggen i hallen som döljer trappan till nedervåningen (som så småningom ska bli inredd). ska bli en grind i glas mot trappen ner har jag tänkt. problemet är att vi inte kan enas om något förutom att köket ska vara svart (högblankt) och att vi ska ha en kamin i vardagsrummet, som är på plats nu. jag vill helst ha vita tapeter då allt känns mycket fräschare då och känns mer öppet på något sätt. kanske en divansoffa i vardagsrummet, någon fin rottingstol/fåtölj med en stor pälsfilt på, ett vitt kistbord, massa ljusstakar i silver och sedan kan man addera färg med färgglada gardiner, kuddar, pläd, den perfekta zebramattan mm. det här går inte alls hem hos H som vill allt annat än det jag tänkt mej!


pics google

Kommentarer
Postat av: Alexz

Ärligt jag skulle fan döda för ett hus looking like that !! Grymt fint! Å älska bilden med den öppna spisen å soffan :-) <3

2010-11-11 @ 07:18:58
URL: http://Alexxzzandra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0