Dearest I Knät

Åhh sitter ute med my dearest i knät, laptop menar jag för vet inte om H har lust att sitta i knät på mej. C ligger i barnvagnen, bredvid mej och sussar så sött. Lilla monstret vart sju månader i söndags och hela sju tänder rikare på det. Nu får man akta sej för han förstår inte att det gör ont när han bits. Förresten så drog han ner en av blommorna i fönstret imorse så det var bara att ta fram dammsugaren, tror dock han gjorde det med flit för han älskar när man dammsuger och försöker jaga mej när han sitter i sin gåstol. Han har även lärt sej att vinka hejdå, det ni! Vem trodde att man skulle sitta här, ute i trädgården, ha ett hus och barn när man är 23. Jaja, när C kom var jag bara 22 men face it allt blir inte som man tänkt sej men det betyder absolut inte att det blir till det sämre. Tycker att det är mycket roligare att ha barn när man är i den här åldern, min personliga åsikt, vill inte gå och dö när C är typ 20 för han kommer vara beroende av mej FOREVER! Haha tror jag. Fast när jag var yngre så ville jag aldrig ha barn. Jag skulle helt enkelt adoptera för föda var inte riktigt min grejj, SMÄRTA! Men ja, jag klarade det. ALLA klarar nog det gör bara mer eller mindre ont. Fast har man inte gjort det så tycker jag inte att man har en aning om vad alla som har gjort det fått gå igenom.

Anyways, snart ska jag iväg till min bättre hälft och spana in hennes nya väst (stunning) och baka bullar och dricka coffee and tons of it. LOVE!

Kommentarer
Postat av: lissa

lovelovelove....you know what ja har dumpat han:P

2009-04-28 @ 12:03:28
Postat av: Mimma

Lissa: Ja, han är juinte värd dej och shit va på man kan vara !!!!

2009-04-28 @ 14:46:04
Postat av: Linda

Vad snygga kläder du hittar hela tiden!!



Man måste nog ha fött barn för att verkligen förstå som du säger,det är omöjligt att förklara för någon i ord :) Men känslan är obeskrivlig att vara mamma!!

2009-04-28 @ 20:57:34
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: Mimma

Linda: Hehe letar man som en galning så =) men Nelly har rätt mkt fint faktiskt.



Nej, försökt förklara för melissa flera ggr men hon tror det är nåt fel på mej när man talar om hur ont det gör men det är samtidigt ingen fara osv. Nej, verkligen, trodde inte man kune älska någon så eller vara så överbeskyddande men skulle inte byta ut det mot något =)

2009-04-29 @ 10:15:21
Postat av: Mimma

Linda: Hehe letar man som en galning så =) men Nelly har rätt mkt fint faktiskt.



Nej, försökt förklara för melissa flera ggr men hon tror det är nåt fel på mej när man talar om hur ont det gör men det är samtidigt ingen fara osv. Nej, verkligen, trodde inte man kune älska någon så eller vara så överbeskyddande men skulle inte byta ut det mot något =)

2009-04-29 @ 10:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0