Grannar

Åhh, sitter hemma hos mamma och pappa nu och äter fika. Väntar bara på att bli frisk så jag kan ge mej ut i det fina vädret. Kommer bli så skönt att avsluta varje dag med en löprunda. Då C sover vid åtta, fast försöker få det till sju, så blir det inga problem med tiden heller. Men det vill säga om jag någonsin blir frisk. Ska ringa till Vårdcentralen på måndag och kolla om jag kan få nån tid för att kolla upp vad det är för fel på min rygg. Ända sen förlossningen så kan jag få skit ont i ryggen ibland, precis där jag fick epiduralen och ingen annanstans. Då är det ett helevete att ens lägga sej ner. Man vill bara skrika. Imorgon blir det antagligen en trip till Mariestad och sedan en snabb trip till Örebro om jah får som jag vill.

Skulle ha träffat N igår, evigheter sen vi sågs men fick ställa in då jag är sjuk och inte vill smitta henne. Men som tur så är vi grannar snart, haha om man nu kan kalla det för grannar. På tal om grannar så är H hemma nu och håller på att gräva runt huset, eller rättare sagt vid garaget med grannen. Han ska mura för garaget. Får se sen hur det har gått.



Kommentarer
Postat av: MLee

Nej, de ringde mig för att jag hade bett dom diskutera saken och sen ringa upp mig. Vi hamnar på kuse mimma :(

2009-04-04 @ 22:44:00
URL: http://mlee.blogg.se/
Postat av: Mimma

MLee: Men jag pratade med Sara innan hon gick hem och då sa hon att jag har kvar min plats om jag vill komma tillbaka, sen efter det har ingen hört av sej till mej.

2009-04-05 @ 11:10:46
Postat av: MLee

Tyvärr så är det så att de har för många på 2ndline just nu, så de ska till och med göra sig av med 1-2 personer, så det är kuse som gäller för oss som kommer tillbaka :/

2009-04-05 @ 17:45:31
URL: http://mlee.blogg.se/
Postat av: Mimma

MLee: Haha då ska vi inte dit igen hoppas jag =)

2009-04-05 @ 20:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0