Om Jag Vann En Miljard

...för en miljon räcker inte hehe. Då skulle jag handla kläder som tusan. Man blir så glad då, oftast för stunden men vilket lyckorus. Nu tror ni att det är det enda jag tänker på, kläder och skor. Får typ skäll av H väldigt ofta angående detta men då skäller jag bara tillbaka när det kommer till hans bilar. Men jag tänker inte bara på det. Oftast så är det C i mitt huvudet, dygnet runt och då menar jag DYGNET RUNT! Speciellt om man har lämnat iväg honom till barnvakt. Idag är det C som snurrar runt i huvudet konstant. Man blir själv jätte ledsen när han gråter. Men anysways så skulle jag nog ge bort massa pengar till nära och kära innan jag började handla kläder till mej själv, inte så ego som ni trodde va?

    
   
Gråa blusen till ett par lackleggings och high heels, klänningarna som dom är and so on and so on. Men nu har jag iaf hittat nåt snyggt till er igen. Så är bara att klicka in er på F21 och beställa.

Kommentarer
Postat av: Lissa

OMG din shopaholic love it=) haha undrar hur många stavfel jag lyckades med här då:)

2009-04-14 @ 21:12:39
Postat av: bebid

baby, om jag vann en miljard så skulle du få

998 000 000 av dom. dom andra 2 000 000 skulle g¨till min lambo cab ;-)

2009-04-14 @ 21:14:55
Postat av: Josefin

älska skor! <3

2009-04-14 @ 21:21:44
URL: http://onecolor.blogg.se/
Postat av: Mimma

Lissa: ja, tänk om man vann så man kunde shoppa utan att bry sej ;) INGA! but finns ingen som bryr sej om sånt, förutom lowlifes haha



Bebid: Åhh, om jag vann så skulle du få 500 000 000 av dom, resten skulle C få ;) nej, du skulle få 999 000 000 o resten skulle jag shoppa för utan o få dåligt samvete ;)



Josefin: Ja, tänk om man kunde köpa alla man ville ha med ;)

2009-04-14 @ 21:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0