Tack Så Mycket

...säger jag till den som kom på femminuters metoden. Tredje dagen och C somnade på mindre än en minut och igår kväll så grät han inget alls utan åt upp sin välling och somnade på en gång. Han sover sjukt mycket bättre under natten med. Har inte behövt plocka upp honom under de två nätterna som jag testade detta. Men man får jätte dåligt samvete för att man låter honom gråta. Pratade om det med både doktorn och BM och de sa att det inte är någon fara så länge barnet vet att man är där och det vet han ju för sitter ju och sjunger för honom tills han somnar. När han blir lite äldre så ska jag börja läsa för honom, eller så fort vi fått  in denna rutin. Så förhoppningsvis så kommer det inga fler inlägg om hur jobbigt det är att vara småbarnsförälder men dom säger ju att när man fått rutin på något och löst det problemet så dyker ett annat upp MEN små barn små problem, stora barn stora problem, som någon sa men kommer inte ihåg vem haha.


Kommentarer
Postat av: Linda

Gud vad härligt att det funkade så snabbt för er!! Hoppas det håller i sej=) Jag trodde inte man satt hos dem i fem minuters metoden,gör man det så kan det ju inte vara så skadligt direkt:)

2009-04-16 @ 15:41:01
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: Linda

Gud vad härligt att det funkade så snabbt för er!! Hoppas det håller i sej=) Jag trodde inte man satt hos dem i fem minuters metoden,gör man det så kan det ju inte vara så skadligt direkt:)

2009-04-16 @ 15:41:05
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: Mimma

Linda: Nej man ska ju egentligen gå ut ur rummet men det kändes bara för grymt så det struntade jag i =) ja, får hoppas på det. Han somnar liksom innan sju, tycker det är lite för tidigt då han vaknar mellan kl fem och sex på morgonen då. Skulle vilja att han sov runt halv åtta men men, är väl inget större problem det =) allt bra med er? =)

2009-04-16 @ 15:43:53
Postat av: Linda

Ja känns nog tryggare om man sitter hos dem :)

Samma här, vi har gått upp mellan kl 5 och 6 sedan F var 4 månader. E verkar vara lika morgonpigg hon, man känner sej som ett vrak ;)

Det är bra med oss, er också hoppas jag!!

Har bytt lösen på bloggen som du kanske ser:)

2009-04-16 @ 16:34:43
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: Mimma

Linda: Ja, märkte det igår och dessutom verkade internet strula så kom inte in på min blogg så kunde inte kolla =( igår var faktiskt inte roligt. H plockade upp C när han grät så gick han och la dej för han skulle jobba så fick jag IGEN gå o bära på honom under natten, var riktigt jobbigt. Känns som att man får börja om från början liksom =(

2009-04-17 @ 11:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0