The Cookie/Smoothie Monster

Mmhm sitter ute yet again och denna gång äter jag cookies, yummie. Det där med att ge upp sweets är inte riktigt min grejj men all respekt to those who can pull it of. Anyways så skulle jag berätta om thee delicious mellis jag gjorde till mej och C förut. Mixade färsk mango, färska jordgubbar och en banan och sedan blandade jag detta med vaniljyoghurt, så blev en smoothie men en som C med kunde få njuta av och tro mej det gjorde han verkligen. Så från och med nu så får han mellis made by mami istället för att jag ska hålla på att köpa massa yoggies när det i princip är samma sak och varför inte passa på när jag ändå gör det till mej själv. Men färgen var helt amazing, aldrig sett en smoothie med denna färg ju.


Syns inte på bilden men ni fattar, och ja min snygga ljusstake is behind med snygga oranga ljus!

Kommentarer
Postat av: carro

oj, har han blivit så stor. tiden går verkligen fort ibland. ja det är väl 15månader sedan jag flyttade hit nu. har väl inte hängt med på allt som händer i kga.



just nu är gbg underbart. soligt och varmt. massor med folk på uteserveringarna. (på hösten/vintern är det väl inte lika underbart, men det glömmer man bort så fort solen tittar fram). :)



men nu är det ju valborg snart så nu hoppas jag att våren/sommaren är här för att stanna! förstår att värmen kommit till kga också eftersom du sitter ute :) underbart. du bor i hur nu också vad jg förstår..det måste vara härligt nu på sommaren! i vilket område bor du?

2009-04-29 @ 16:27:31
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: mallan

Nämen hej:) Nej den har ju inte det riktigt än. Det är sju dagar kvarf till BF, så får väl se när h*n tänkt titta ut:) Har haft en del turer fram o tillbaks från BB nu.. Det får mer än gärna vara över. magen är ivägen:P Hur är det med Er då?

2009-04-29 @ 19:34:07
URL: http://troddedu.blogg.se/
Postat av: Kim

svar; Dem är från Berschka, köpta i Polen :)

2009-04-30 @ 11:44:43
URL: http://imapoet.devote.se
Postat av: Mimma

Carro: Mmhm sen ett och ett halv år tillbaka, är ju helt underbart att kunna göra som man vill och spela hur hög musik man vill hehe =) i aggerud faktiskt =)



ja, H har massa släktingar i gbg så kanske kommer dit nån gång snart =) skönt att det går så bra för dej ju =) vet inte vad som hänt med resten av klassen dock?



Mallan: Men vad jobbigt. Jag fick bara åka dit en gång och hade öppnat mej typ fem cm då hehe =) men är värt väntan ska du se. fatta att Glenn ska bli pappa hehe, vad skojj. Jo, det är helt ok faktiskt. Man hinne rinte med så mkt förutom C och allt anpassas kring honom men det kommer du själv få se snart. Ska du tillbaka till T sen?



Kim: Nästan så jag tar en trip till Polen för dom är ju helt underbara =)

2009-04-30 @ 14:01:17
Postat av: carro

vad härligt. där jag bor nu har jag balkong så nu kan jag också njuta av solen. :) men det är ju inte samma som villa.



njae..när det gäller agd.klassen så har jag ju koll på anna s (förberedande året på balettakademien i sthlm), anna k (kvar hemma i kga) och erika (bor i kga men pluggar ekonomi i karlstad). o gällande skranta-klassen är det kajsa (bor i london sedan snart 3år). engeligen är det väl inga fler som jag haft kvar kontakten med. dig o melissa har jag ju följt lite blogg o så :) bloggar kan va riktigt bra faktiskt.



du får säga till om du kommer till gbg något. vore skoj att ta en fika!

2009-04-30 @ 15:09:21
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Mimma

mmhm bara man får sol på sej så =) är redan lite brun hehe !



jaha, anna s? men gud det har jag missat helt, vad roligt för henne. Erika visste jag om för Lissa brukar träffa henne i skolan ibland. jaha, vad gör Kajsa där? Skojj att bo någon annanstans =) mmhm är riktigt bra med bloggar så man kan uppdatera sej hehe =)



ja, skulle vara riktigt roligt faktiskt =)

2009-04-30 @ 15:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0