The Naked Truth

Ja, sitter hemma själv på en fredagkväll, inte så skojj kan jag tala om för er men inte mycket till val då jag inte vill lämna bort C hur som helst. Han sover så sött nu. Somnade direkt efter maten utan att gråta alls, precis som i onsdags. Verkar gå lite upp och ner med den här metoden men är bara inne på fjärde dagen så kan inte ge upp ännu då det fungerat i flera dagar fram till igår men funkade ju nu med.

Var hos mamma och pappa fram till nu och träffade E och S så fick C leka av sej också. Han är så glad när han är med andra barn. Förresten så bet stackarn sej själv i tån häromdagen. Barn är ju så viga så han satt upp och böjde sej fram och tyckte att tårna såg intressanta ut så började han stoppa dom i munnen (ja, barn är viga as hell) och till slut biter han för tror inte riktigt att han förstod att det var hans tår. Han började iaf gråta och jag och L försökte ta kort på det hela (nej, inte själva gråtandet utan själva bitandet) för såg sjukt roligt ut men vi hann inte. Idag sprang jag runt som en galning i vardagsrummet och jagade en humla med flugsmällaren under tiden satt C på golvet och lekte och varje gång jag försökte slå till humlan så vek sej C av skratt, var bland det roligaste jag varit med om. Ja ja, ni får läsa massa barnstuff men face it så kommer ni själva bli när ni får barn. Trodde aldrig på mamma när hon tjatade om att vi inte förstår och kommer inte göra det förrän vi själva får barn men det stämde mycket riktigt, C tar upp 99% av min tid, resten av tiden sover jag. Men kan säga att jag hellre har en sån underbaring att umgås med om dagarna som älskar mej över allt annat helt villkorslöst än att ränna runt på Statt eller andra uteställen i den här stan. Vad får jag ut av det? Var roligt när man var 18 det erkänner jag men till slut växer man upp och inser att man vill få ut något utav livet och inte supa sej full varje helg och tro att det är så coolt.

Kommentarer
Postat av: e

haha men va sööt

2009-04-17 @ 20:57:51
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Anonym

E: vilket utav det? att han bet sej själv haha

2009-04-17 @ 21:00:00
Postat av: lissa

nu min kära syster går du inte till anfall mot mig... i simply looooove my boooooozdays;)

2009-04-18 @ 03:41:43
Postat av: Mimma

Lissa: Ja, men du beter dej inte som en fjortis när du dricker iaf, finns ju en dle som gör det haha

2009-04-18 @ 15:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0