Snygg Solbränna

Oj, det var tydligen någon eller några som tog åt sej av mitt inlägg nedan, om att jag är en inspirationskälla, my bad. Är väl så när man är så pass ung och inte har hunnit utveckla sitt ordförråd. Som folk säger, de är inget att bry sej om för alla ser att det enda de gör är härmas.

Anywyas, till något roligare. Satt ute och solade under tiden C sov. Förbereder mej inför imorgon för då blir det fun. Jag blir jämt så blek under vinterhalvåret, är lite skrämmande faktiskt. När vi åker utomlands är jag jämt den blekaste i gänget men när vi ska hem så är jag brunast av alla, så lätt har jag för att bli brun. Satt bara ute i en timme och ser redan resultat som tusan. Tänkte även på att sola solarium men aldrig varit min grejj. Gjort det kanske 3-4 ggr ever men syns ju så väl på folk när det är en äkta bränna eller solarium.


Ls älskling har alltid snygga bränna, inte överdriven bara snygg liksom.

Kommentarer
Postat av: Lissa

Omg är det min baby??:)

2009-04-30 @ 16:24:54
Postat av: Fotofix

Hoppas du får en trevlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-04-30 @ 16:29:47
URL: http://fotofix.blogg.se/
Postat av: lissa

Låt dem hålla på hur mycket de vill, no life. Du har bättre saker för dig, t ex att leva livet. . .

Att avundas andra är nog det värsta som finns, synd att vissa drabbas av det.



Cause you're lovely lovely lovely and DDG

2009-04-30 @ 16:31:00
Postat av: ALICIA - shopping & foto

jag köpte en jättebra grej för att bli brun idag! kastanjevatten hette det. typ ett brunt vatten på åhléns för 100 spänn som man blir brun av på 10 sek. värsta fin bränna också :) dock försvinner den när man duschar!

2009-04-30 @ 16:41:13
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/
Postat av: Linda

Gilla inte heller solariebränna, men efter graviditeten var jag tvungen att sola 2 gånger för jag var likblek :) Men nu kan man sola ute istället,speciellt vi mammalediga ;)

Hoppas du och hela familjen får en härlig långhelg!!

2009-04-30 @ 19:28:23
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: mallan

Jadu, sådan tur får nog inte ja:P det mesta har gått emot mig med denna graviditet tror jag. Sjukdomar o ja allt möjligt.. Så de sista ska nog genomlidas lagom länge det också:P Vill ju gärna ha det överstökat nu...

Ja det känns otroligt att Glenn ska bli far. Knappt så han fattat själv:P Men man växer in i rollen. Alla är vi ju nybörjare i början. Men jag känner mig inge nervös inför rollen, det känns mer naturligt för oss kvinnor tror ja:) Jag vet inte vad det blir efter mammaledigheten... Vill börja plugga också, men vet inte riktigt till vad än.. Så får se hur det blir. Vad gör du nu då? Det har väl inte gått ett år riktigt än va? Ska du tillbaks?

2009-04-30 @ 19:39:26
URL: http://troddedu.blogg.se/
Postat av: Mimma

Lissa: Japp, din baby är det. Gotta love her ;) precis som dej.



Fotofix: Detsamma =) ska spana nu på en gång !



Lissa: Jag vet, tur att vissa utav oss har ett liv. Förresten squareface med kortkort, USCH big nono med hennes feta legs haha ! skojjj vi ska ha imorgon love !



Alicia: Åhh vad trevligt, måste testas =) synd bara att jag måste åka till en annan stad för åhlens hittar man inte här =(



Linda: Ja, efter graviditeten känner man sej riktigt likblek. Jag undvek solen så mycket jag kunde ju, kände mej som en val då hehe men nu kan man passa på =) ja, ni med. funderar faktiskt på en picknick nere vid stranden till o med, om H vill hehe =)



Mallan: Nej, men så känner nog de flesta. I slutet känner man sej bara som en val och allt är fel och sitter fel och man vill bara ha ut ungen hehe. Ja, allt känns helt naturligt när det väl händer ska du se. Känns som man varit mamma jämt hehe, men du kommer märka vad överbeskyddande man blir, helt sjukt. Du kommer nog skälla på Glenn en del om han inte gör saker på samma sätt som du för tro mej det gör jag =) Vet faktiskt inte, vill inte tillbaka dit för vill plugga men inte riktigt säker på vad. Funderar på internationell inköpare, då jobbar man med olika företag, typ h&m osv =)

2009-04-30 @ 20:15:11
Postat av: Fotofix

japp, helt själv

2009-04-30 @ 20:28:01
URL: http://fotofix.blogg.se/
Postat av: Mimma

Fotofix: Oj, hur duktig är man inte då. Gått någon utbildning ?

2009-04-30 @ 20:36:26
Postat av: Linda

Mysigt med picknick nere vid sjön, var verkligen underbart väder idag. Hoppas det fortsätter hela helgen :)



Ebba mår lite bättre idag,men Filippa är sjuk istället. Det går bara runt runt här... Men det ordnar sej nog snart, bara tråkigt när det är så bra väder...

2009-05-01 @ 18:56:13
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: Mimma

Linda: Ja, hade planer för det idag men vädret är ju inte så bra så vill inte sitta där nere o frysa =( ska tydligen vara såhär hela veckan !



Ja, kan tänka mej att det blir så när dom börjar på dagis, att de kanske är sjuka lite oftare ? Men hoppas hon blir frisk =) C var för första gången jätte hård i magen igår, stackarn grät jätte mycket =(

2009-05-03 @ 11:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0