You're Mine

Lagar ju mat själv till C nowadays och han uppskattar det men idag så gick det inte så bra. Gjorde bakad potatis med Créme Fraiche och Keso och mixade det självklart då han inte kan tugga riktigt ordentligt men det ville sej inte. Vet inte om det berodde på att han inte hade sovit eller om det helt enkelt inte var gott men men får testa något annat imorgon. Snart är det grilldags darlings! Andra gången för i år. Antar att ni är på lika bra humör som jag då vädret ska hålla i sej tydligen.


You're mine!





Efter många goda råd från i princip halva stan så lägger jag ner, denna människan är varken värd min tid eller min energi, eller någon annans heller för den delen. Inte mitt problem att hon blivit mobbad i skolan och behöver ta ut det över någon. Vet att jag har så många bakom mej, alla vänner, hela min familj (ja, dom vet om det för vi pratar om allt och kan säga att min käre bror är rätt pissed off och tycker att personen i fråga ska passa sej och sluta öppna sin stora käft för snart kommer hennes föräldrar med få höra en del om deras lilla ängel), bekanta (för tydligen läggs det ut bilder på bloggar på folk som inte vet om det själva och har blivit rätt arga då denna persom försöker få det att framstå som att de är riktigt bra kompisar, men så gör man väl i brist på annat). Anyways folk så var detta sista gången det skrivs om detta i denna blogg. Over and out!


Kommentarer
Postat av: Oscar

Neeej, de har ju varit den här veckans förströelse på jobbet! =)

2009-04-02 @ 17:39:52
Postat av: sandra

Var ifrån kommer jackan??

Hur snygg var inte den inte??

2009-04-02 @ 21:20:52
URL: http://sandiebell.blogg.se/
Postat av: lissa

baby, inge mer såna inlägg nu:)



du måste låta din syster låna den fina kavajen:P love

2009-04-02 @ 22:08:20
Postat av: Sara

åh grillning!! måste grilla när jag kommer hem, promise?=) pusss

2009-04-03 @ 07:40:58
URL: http://laala.blogg.se/
Postat av: Mimma

Oscar: Jag vet. Synd att din grymma kommentar med enbart truth telling inte fick vara kvar ;) tur att vi vågar tala sanning iaf men du kan få läsa om andra roliga saker hehe.



Sandra: Fick mess från Lissa där hon skrev at du undrade hehe, men nu vet du =)



Lissa: Nej, jag vet. Gör ju detta för din skull, asså lägger ner. Jao, du kommer vara smashing i den love!



Sara: Ja, är du hemma den 1 maj eller ? PUSS

2009-04-03 @ 10:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0