Keep An Eye On


Ibland blir man förvånad, riktigt riktigt förvånad.

Kommentarer
Postat av: carro

det förstår jag. det har varit flera små barn där och jag förstår inte det. men men. det är deras val. en sak är på dagen, men på kvällen/natten?!?



det har varit väldigt skoj på PIP. jag är ingen 'festival-typ' men det har varit skoj att se artisterna och sen så har jag åkt hem emellan om det har varit tid innan någon ny artist. :) så skönt när man bor här och kan göra så.



men jag tror att du och C haft det bättre hemma än ni skulle haft där. lera + regn + små barn...visst skoj i en sandlåda, men inte på festival.

2009-08-02 @ 14:16:51
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Lissa

haha vadå förvånad, hon är ju alltid snygg=)

2009-08-02 @ 15:09:12
Postat av: Mimma

Carro: hehe nej skulle inte vilja utsätta honom för nåt sånt faktiskt, inte om han själv säger att han vill dit o det är ju ingen chans :P



nej, jag är ju inte heller en festival människa, är inte så mkt för lera och blir skitigt och allt som kommer till haha. men förstår att det finns folk som tycker att det är härligt =)



Lissa: ja, men jag hari nte märkt et tidigare :P

2009-08-02 @ 19:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0