The Godfather

Fullspäckad helg. Besök. Noramarken med folket. Örebro hela dagen idag för det var kalasdags och H skulle vara gudfar. Det är såna här tillfällen som jag tycker att det räcker med ett barn men skulle ju inte vara särskilt snällt mot C med tanke på den relationen som jag har till alla mina syskon. Vet inte vad jag skulle göra utan dom, dessutom är jag minstingen i familjen så har haft det så bra så hehe.

Nu ligger iaf bebis och sover. Vet inte vad som hänt men ända sen vi flyttade över hans säng till hans eget rum så är det hur enkelt som helst att natta honom. Man ger honom vällingflaskan och går bara därifrån, går tillbaka fem minuter senare för då har han ätit klart och ger honom napp och snuttis så lägger han sej ner och sover, eller så ligger han där och pratar för sej själv med alla leksaker och mjukisar tills han blir trött och somnar. Helt underbar bebis. Jag som trodde vi skulle ha problem när vi flyttade över honom med tanke på att han sovit i vårt rum sen dag ett men nope.

Nu kommer mina babes när som helst med film. Här ska det ätas massa gott och bara njutas av sällskapet.


Kommentarer
Postat av: MLee

Härligt för dig ! Det är så skönt när det fungerar lätt med nattning!

2009-08-31 @ 08:48:16
URL: http://mlee.blogg.se/
Postat av: L

stackars liten som hosta så men vi hade mysigt iaf=) <3

2009-08-31 @ 09:49:53
Postat av: SOFIA

fin blogg! har du haft den länge?

2009-08-31 @ 10:13:57
URL: http://elodia.blogg.se/
Postat av: Mimma

MLee: ja skönt att det funkade liksom =) idag sov han till nio hehe, har aldrig hänt förut o kände att man blev helt stressad under dagen för sovit för länge.



L: mmhm i know men hostade bara en gång till sen sov han till nio imorse =)



Sofia: tack så mkt =) njae, sedan i januari.

2009-08-31 @ 12:33:26
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :) händer hos dej? :)♥ KRAM

2009-08-31 @ 17:49:47
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Mimma

Sanna: Hejhej! Åter glass hehe =) Själv då ? KRAM !

2009-09-01 @ 11:37:05
Postat av: malin

gu så härligt, du har världen bästa bebis <3

(på halv tid, L och jag är ju med och härjar.. haha)

hoppas att hostan lägger sig!

2009-09-03 @ 14:56:29
Postat av: Mimma

Malin: mmhm bebis tycker du är härlig med ;) du ser ju hur man reagerar när han ser dej. hottie, skojj du ska ha ikväll =)

2009-09-05 @ 11:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0