Älskling

Hehe C ligger bredvid mej och försöker stoppa nappen i munnen men går ju inte då hela handen redan är i munnen på honom, undrar när han kommer förstå det. Jag & C har städat lite, vi vill ha det freeesh hemma, då mår man mycket bättre, iaf jag. Fastän man plockat undan allt varje kväll efter att C somnat så känns det ändå skitigt hemma, fattar inte. Han kanske inte är enda barnet här iofs.

Snart blir det en promenad med L&M. Kan ju säga att det behövs för måste prata av mej. C ligger ju bara här och skrattar, eller gråter. Han börjar bli trött igen och de två små tänderna börjar till och med synas när han ler, love!

Ännu en skitdag för övrigt, inte varit bra på länge nu. Känns inte som det kommer bli det heller men kan väl inte bli sämre än vad det är får man tänka.

Tur att jag har mina älsklingar C&L.

Btw, igår innan M plockade upp mej så satt jag i soffan och tittade på tv, helt plötsligt kommer I'll never break your heart med Backstreet Boys, lovely. Vilken nostalgitrip det blev där kan jag säga haha.


Love!

Kommentarer
Postat av: Mlee

wait wait wait! Nu hägner jag inte alls med.

Vilka är L & M ? C- är charlie förstås :)

2009-02-03 @ 10:07:46
URL: http://storyofmlee.wordpress.com
Postat av: Mimma

Mlee: Mlee, C kunde du ju gissa, L är min kära syster och M är Madde, lilla Madde från jobber vet du, hehe ! H tror jag du kan gissa med eller?

2009-02-03 @ 13:42:29
Postat av: Mimma

Behgam: Nej, gjorde ju inte det men är ju inte sista gången han kommer ha på sej den :-)

2009-02-03 @ 13:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0