Bebis är sjuk

Min lilla älskling är sjuk! Första gången han har feber och man kan inte göra något åt saken, det är väl det värsta av allt. Han fick det igår så man har fått trösta älsklingen hela dagen, men han är bättre nu. Ligger och sover så gott. Sötnöten! Själv har man även städat hela dagen så allt är so fresh and so clean. Finns inget bättre än att lägga sej i en säng med nya sängkläder när man dessutom är nyduschad. Japp, nu är jag nyduschad och snygg. Har till och med hunnit måla naglarna för er som undrar, Deep Blue blev valet. Köpte det för ett par månader sedan och blev min nya favorit.

Fick även ha min titta på tivo dag, för söndagar är min dag, Grey´s, OTH och GG avverkades. Så nu är jag nöjd och glad, bara en sak återstår för att göra mej på ännu bättre humör hehe.


Allt är so perfect nowadays! Love!

Kommentarer
Postat av: lissa

duktigt att du uppdaterade nu=)

ibland känns allt kasst fast sen när det kommer dagar som idag är allt värt det, hade världens mysigaste tjejmiddag, det enda som fattades var du och C. lovelove

2009-02-22 @ 22:57:59
URL: http://chayse.blogg.se/
Postat av: Mimma

Lissa:Ja, allt känns så jäkla bra nuförtiden ju =) inga kassa dagar ever hehe. Mmhm förutom att C är sjuker men det håller med på att gå över =) vad blev der för smaskigt då?



2009-02-22 @ 23:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0