Come To Mama

Nästa torsdag bär det av till Karlstad. Ska dit med L&A, ska även träffa N där. LOVE! Kommer bli riktigt roligt, som gamla goda tider, längtar. Skulle vara roligt att träffa E med men kanske får ta det en annan gång. Iaf så får man se om man hittar något där. Nu ska jag lägga av med mina impulsköp och handla det jag faktiskt är ute efter. Sällan man hittar sånt som man verkligen är ute efter och detta resulterar alltid i att man blir depp och handlar bara för att handla istället. Men förhoppningsvis ska mina kumpaner förhindra mej. Har redan sagt till dom om detta haha.

Dessa ska iaf införskaffas. My babies!

Klicka för att förstora bildenKlicka för att förstora bildenKlicka för att förstora bilden

Kommentarer
Postat av: lissa

Ååååh vad fina, jag vill också ha. Din jäkla modefreak=)

2009-02-18 @ 13:34:42
URL: http://chayse.blogg.se/
Postat av: Sara

hehe nee inte när jag jobbar men jag kan göra dem från scratch hemma:) jag jobbar på Shells huvudkontor i sundbyberg, typ som storkundssupport, jätte soft sitter bara och surfar som du kanske märker haha:P Men det är skönt för då hinner jag med att plugga och träna eftersom det här bara är dagtid så skönt, slutar som senast 17 liksom:)

2009-02-18 @ 13:52:10
URL: http://laala.blogg.se/
Postat av: Mimma

Lissa:gummistövlarna? haha jag vet. nu kan jag o C plaska runt i regnet eller helt enkelt ha dom till en skinnjacka o tights haha



Sara: åhh, lovely. antar att du trivs som fisken i vattnet när du är så nära Mr M haha. Sköna människor?

2009-02-18 @ 14:11:40
Postat av: Karin

Riktigt mysiga! :)

2009-02-18 @ 16:32:51
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Mimma

Karin: I know! Har velat beställa dom länge nu men aldrig vågat haha men nu ska jag slå till =)

2009-02-18 @ 20:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0