Copycat

Haha ni vet såna där personer som inte har egna idéer för kommande inlägg utan tar andras och skriver inlägg om samma saker, PATETISKT! Skulle skämmas om jag gjorde så. Men syns ju iaf vem som skrev inlägget först. Ännu mer patetiskt är att sno rubriker haha. Tur att man är one of a kind och inte som alla andra. Sen finns det ju även såna som inte skriver sina inlägg själva utan får hjälp på vägen men låtsas att det är dom som skriver, big no no. Fast vågar man inte vara sej själv så go on, do someone else´s thing.


Kommentarer
Postat av: Sara

åh längtar!! har ju inte sett vare sig ditt eller Emelies underverk än, katastrof!!

2009-02-19 @ 13:26:38
URL: http://laala.blogg.se/
Postat av: lissa

du är ju gjord för att skriva kvinna så perfekt som du skriver=)

2009-02-19 @ 18:38:30
URL: http://chayse.blogg.se/
Postat av: Mimma

Sara: I know. Du kommer älska honom haha! Han har fått två tänder, redan när han var 3 månader, så dom sticker fram när han skrattar o ler.



Lissa: Jag vet. Jag är ju det. Jag är ju ärlig och bara mej själv, vissa skulle kanske kalla det för nasty men whatever =) love

2009-02-19 @ 21:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0