Det var kärlek vid första ögonkastet

I november så fick jag min älskling, kan ha varit slutet av oktober med. Hade letat efter en ny telefon i flera månader men hittade ingen som föll mej i smaken men skulle ljuga om jag sa att jag inte var sugen på en Iphone. I vilket fall som helst så köpte H en Iphone och han var så missnöjd med den så han sålde den efter 11 dagar haha. Jag däremot väntade och väntade, visste att något bra skulle komma. Sen fick jag syn på den, min älskling, på Tele2:s hemsida. Det var kärlek vid första ögonkastet och vi har hållit ihop sedan dess. Den är inte bara sjukt bra, precis som en dator men även sjukt snygg.

SE-XPERIA X1

(Så nu vet ni som är sugna på en ny telefon)

Nu är det dags för litervis med coffee.
Love!

Kommentarer
Postat av: lissa

haha o ja som trodde att du snackade om C. Knäppa människa

2009-02-20 @ 19:20:20
URL: http://chayse.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag jobbar hela helgen :( men bara till tre så jag kan väl titta in imorn direkt efter jobbet om ni inte är på andra äventyr?=)

2009-02-20 @ 20:54:58
Postat av: Anonym

Lissa: Haha men du vet väl att han inte kom november eller oktober. tror knappast jag skulle vara förvirrad om det haha.



Anonym: Maddö? Jag skickar ett mess till dej om det är du hehe

2009-02-20 @ 22:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0