Godis

Godis ligger bredvid mej, som jämt, och snarkar haha. Visste inte att små bebisar kunde snarka innan jag hade en själv. Men han är smått förkyld så snarkandet kommer väl från den täppta näsan antar jag.

Igår blev det en fika på Melkers med L&M, lovely att få prata av sej. Skulle ha med C var det tänkt men blev inget med det då jag kände att han började bli lite smågnällig. Lämnade honom hos mamma ist och han sov bara hela tiden, vakna inte ens i tid för maten, sötnosen.

Skulle laga soppa till mej förut men det gick inte särskilt bra för C har sina ups and downs, och då var det tydligen bara bäras som dög så soppan blev bränd :-( Nu sitter jag iaf här och dricker min kaffe på tom mage, inte gott alls faktiskt. Måste börja träna också känner jag. Fan vad enkelt det var att gå ner i början men tror inte de sista fem kilon vill av för h*lvete, är riktigt arg. Vill ju kunna använda mina sommarkläder.

En sån här vill jag ha till sommaren


Då gäller det ju att sluta med sötsaker och skräpmat. Fan, det enda jag äter är ju sötsaker, vadå mat? Jag vill inte ha mat. Har inga problem alls att sluta med skräpmat men sötsaker. Haha bra förebild man är för sitt barn, tur dock att han inte kan läsa på ett tag.

Kommentarer
Postat av: lissa

du är ju jätteduktig älskling=)

2009-02-03 @ 18:52:35
URL: http://chayse.blogg.se/
Postat av: Mia & Nellie

Halloj : )

Måste bara gratulera dig/er till lille Charlie. Jag såg dig inte en enda gång med bebismagen så jag kan inte riktigt förstå att du också har en liten ; )



Förresten så finns jag på t-lagret och försöker få bort mammahullet, om du vill träna med ngn som också får kämpa. Hehe, skämt å sido...



Grattis iallafall, och lycka till med allt : )

Kram från Mia

2009-02-03 @ 22:34:06
URL: http://saga.mariak.blogg.se/
Postat av: Mimma

Mia:



Hej :-)

Var ju ett tag sen. Får göra detsamma, har ju hört massor om Nellie från Madde.



Nej, men tro mej bebismagen var där haha. Skönt att slippa den på sätt och vis för man blev galen i slutet.



Låter bra, ska få med Lissa och Madde med så får vi lite support med haha.



Detsamma!

Kram

2009-02-03 @ 22:39:01
Postat av: Alexzandra

Tror alltid de sista kilona är de värsta gumman. Då har man ju inte lika mkt att ta av istället. Man tror att 3-5kg inte ska någon match men jävlar det är det. Är precis som dig där, vem vill ha mat när man kan äta fikabröd, godis, glass? Därför jag har total förbjudit det i mitt liv för ett tag framöver. Jag kan inte behärska mig annars, hhaha. Kämpa på älskling,!! Hojta till så tar vi en morgonpromenad med vagnen nån dag, puss.

2009-02-04 @ 12:47:51
URL: http://alexzandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0