I feel so empty and hollow

Sitter och tänker på lille C. Stackars liten vad han har fått vara med om, ont i öronen, magen och nu tänder. Som om inte allt det var nog så är det bara massa bråk hela tiden. Dessutom så sitter man hemma och umgås med ett litet barn för det mesta så kraken får ju höra en del haha, man får dock inte någon respons när man talar med honom men det kommer lite ljud då och då, cutie! Tror att han nu känner mej bättre än någon annan, med undantag för L.

Ska iväg till K-stad strax med L och M. Ska bli roligt att komma iväg och få tänka på nåt annat en stund för just nu är allt bara upp och ner känns det som. Men C är duktig och vaknar bara en gång under natten för att äta, får se hur länge det håller i sej. Får så dåligt samvete när jag lämnar honom, man är konstant orolig oavsett vart han är eller vem han är med. Livet som småbarnsförälder antar jag :-)

Ska kolla om jag hittar en jacka som jag sett på HM, till C. Skulle vara fab med de blåa Conversen han fått av moster L och ett par jeans, dessutom ett nitskärp (men verkar inte finnas såna för bebisar nånstans). Ska leta efter en döskallescarf med, annars får han låna min haha.

F-kalaset igår var riktigt skojj, hela släkten var där. Visserligen bor de inte så långt bort, Örebro men är så träligt att ta sej in, spec om man inte har körkort för hade velat träffa dom mer än vad man gör nu. Fick iaf presentkort på GT samt pengar av mor&far till ett par skor jag vill ha. Dom är så lovely, asså min släkt, skorna med för den delen.


Cute!




When we first met, I never felt something so strong. You were like my lover and my best friend, all wrapped into one with a ribbon on it.

Now I feel so empty and hollow!

Kommentarer
Postat av: Mimma

Svar Begham: Jag vet! Då ska du se honom bada, världens sötaste. Hade på honom den blåa skjortan och västen du köpte igår, så söt :-)

2009-02-01 @ 11:17:13
Postat av: lissa

nu sitter du och luktar på någon av C:s icke tvättade plagg för att du saknar honom sååå mycket eller:P

2009-02-01 @ 11:40:46
URL: http://chayse.blogg.se/
Postat av: Behgam

Hoppas du tog kort på honom i det..=)

2009-02-01 @ 18:13:10
Postat av: Madde

tur att C har världens bästa mamma =)

2009-02-01 @ 22:07:19
URL: http://mariamadeleneberggren.blogg.se/
Postat av: Madde

det ska du inte ha, vi hade lite bråttom =) han får ju en mamma med snygga kläder istället hihi. ses imorn gumman då blire det powerwalk med vagnen!

2009-02-01 @ 23:23:29
URL: http://mariamadeleneberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0