I´m too sexy for my jeans...

...I have to take them off before you put your hands on my ass.

Haha  kom på att Ella och jag gick och sjöng på den på jobbet hela dagarna. Då hade man ju iofs en snäll chef med, Mats.

Igår var lyckat som aldrig förr. Stämmer verkligen att det oplanerade alltid är roligast och dessutom kan jag bocka av hur mycket som helst på min lista för handlade massor som jag trånat efter länge nu. Hittade dessutom de finaste kläderna till C, som jag inte sett på så många andra barn, och sånt ska han ha för han är one of a kind mitt hjärta. Han fick även en skitfin jeansjacka från Hs faster idag, lovely! Ska gosa nu och ta lite pics på inköpet från igår så kommer det strax.

LOVE!

Kommentarer
Postat av: Ella!!

Åh Saknar dej så fruktnasvärt mycket mimma!! ta med familjen och flytta till karlstad!!! pussa sötnosen från mej!

2009-03-02 @ 09:00:49
Postat av: Mimma

Ella: Saknar dej med ju! Bor ju bara freaks i den här stan. Mmhm funderar faktiskt på det. H vill det iaf hehe =)

2009-03-02 @ 10:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0