Influence

Åhh, solen tittar fram. Då blir man ännu gladare, om möjligt. Tittar efter lite böcker som jag är sugen på att beställa. Man kan alltid småläsa under tiden C sover.


(Jenna Jameson är ju ett självklart val, måste bara läsas. Nicole Richie är jag inte så jätte intresserad av då hört att den ska vara dålig men alla ska väl få bilda sej en egen uppfattning. Sen vill jag verkligen ha alla 7 GG böckerna och 4 Sophie Kinsella böcker. Men a must have, syster har redan denna självklart, är Olsen boken.)


MK är med i Canadas Fashion Magazine och bilderna är fab för er som inte vet.

Kommentarer
Postat av: MLee

Yeah ! Jag kan höra av mig när jag kan gå igen :P

Mina tår you know. Mamma har plåstrat om dom med någon kompress som ska läka såret, och den sak sitta på tills den trillar av av sig självt, och medan jag har den kan jag knappt gå. Klämmer och svider som fan!



But soon baby, sooon !

2009-02-24 @ 14:37:20
URL: http://storyofmlee.wordpress.com
Postat av: Anonym

Mlee: Stackars liten =( hoppas det blir bra snart iaf baby!

2009-02-24 @ 22:06:58
Postat av: Alexzandra

Jennas bok is the sexbibel : ) Så jävla bra! Har Nicoles bok här hemma på både svenska å engelska, började läsa första 2-3kap men fastnade inte riktiggt men ska nog ta tag i den här framöver. Kolla efter boken "En sorts kärlek" det är den bästa boken jag någonsin läst. Sen har Jane Green underbara böcker!

2009-02-24 @ 22:26:20
URL: http://alexzandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska sätta mig med en stor kopp té och börja läsa boken;)lovely. cmok duso moja

2009-02-24 @ 22:26:53
Postat av: Mimma

Alexz: Ja, kan tänka mej det. Människan är ju sååå het, eller kanske var. Nu är hon för smal för min smak men fin för det. Ja, jag har hört att den ska vara ganska tråkig, Nicoles men tänkte ge den en chans men Jennas måste jag ha NU! Vem har skrivit "En sorts kärlek"?



Lissa: Åhh, jealous! Vill också dricka te... haha fast syfta på boken!

2009-02-24 @ 22:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0