Jag tar hand om insidan

Idag blev det en oväntad trip till Ikea. Baby kom hem från jobbet. Han hade tagit ledigt för att lappa ihop vårt äktenskap, hehe. Alltid lika trevligt. Handlade taklampor till hallen, my choice as usual. Dom var helt amazing (tycker om vår överenskommelse, jag sköter insidan och han får ta hand om utsidan). Handlade även mina efterlängtade uggismattor till sovrummet och sedan lite smått och gott. Tänkte handla hylla till badrum, väskstång mm men hade med oss C och ingen tanke på att fixa släp för de skulle inte få plats i bilen. Men det får bli ytterligare ett besök till fab Ikea.
(Hittade the perfect sminkbord med, love!)

Vi ska förresten göra om i sovrummet. Har ju varit samma tapeter där i snart ett år, big no no haha. Jag vill ha det rött, inte trashy rött utan lite mer åt det mörka hållet. Det ska helt enkelt bli porrigt för det är ju så ett sovrum ska vara, för vad gör man där egentligen... förutom sover. Funderar dock på om vi bara ska ha en fondvägg (randig med massa färger utöver det röda) och sedan resten av väggarna vita? Eller ska de vara röda? Tänk porrigt nu. Nej, jag skojjar bara. Eller kanske inte.



C har varit gnällig två kvällar nu. Inte under dagarna eller själva natten utan bara när han ska somna första gången. Han somnar alltid runt åtta iaf men han gnäller jätte mycket, precis som när han fick tänder. Kan antagligen vara så att det är fler tänder på gång, stackarn!

Men anyways så ska ni veta att muffinsen smakar great. Synd att ni inte får uppleva det.

Nu är det time for some tivo and then sängen.

LOVE!

Kommentarer
Postat av: Sara

jaa helt crapy, haha joo iofs är man ändå uppe så.. dock kostar det ju lite att ringa deras nr i Usa;P hehe brukar ta en bulle när jag jobbar på bageriet och klippa till locket och lägga så mkt vaniljkräm och grädde som jag själv vill ha:)

2009-02-18 @ 07:44:03
URL: http://laala.blogg.se/
Postat av: Mimma

Sara: haha jag som trodde du gjorde allt from scratch liksom :P förresten hur är jobbet? vad blev det för jobb?

2009-02-18 @ 09:10:11
URL: http://meandcharlie.blogg.se/
Postat av: lissa

haha dog av skratt när jag läste inlägget. så jäkla bra=) seees you soon sucker!

2009-02-18 @ 10:21:04
URL: http://chayse.blogg.se/
Postat av: Mimma

Lissa: Jag vet. Alla säger att jag är en talang när det gäller blogging =)

2009-02-18 @ 12:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0