Mi Lajki

Vilken underbar överraskning, the Olsen twins gästar Oprah. Då kan man inte låta bli att titta, inte för att jag är ett av Oprahs största beundrare utan mer tvillingarnas. Tänk att de är så pass unga men har ändå åstadkommit så mycket i livet. Kan inte annat än fascineras. Fick mej en trevlig nostalgitrip. Ända sen jag och min syster (min tvillingsyster) varit små så har vi varit besatta av the Olsen twins, ja mer hon än jag. Hon var lite smått galen i dom, hon hade Ashley och jag hade MK. Cute! Och syster har fortfarande alla deras bilder och alla urklipp i massa skokartonger hehe. Hon påminner rätt så mycket om Ashley faktiskt, stilen (hon kan bära upp sånt som ingen annan skulle kunna) håret (de blonda slingorna med lite utväxt samt lite vågigt hår, spana in Ashley på Oprah så förstår ni) och även the lips.



LOVE!

Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha! har faktiskt inte sett till Mr M den gamla räven något;) jaa det är typ dom som gör jobbet grymt:) jätte trevliga faktiskt! Du får komma och hälsa på nån gång kanske lite svårt när C är så liten?

2009-02-18 @ 15:05:50
URL: http://laala.blogg.se/
Postat av: lissa

tack älskling=) har aldrig tänkt på det.

2009-02-18 @ 15:11:07
URL: http://chayse.blogg.se/
Postat av: Mimma

Sara: Haha gammal är han iaf :P ja, om ett par månader kanske. så får du visa mej alla inneställen!



Lissa: ta en pic o jämför så får du se =) sa ju jossan alltid med.

2009-02-18 @ 20:39:52
URL: http://meandcharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0