Oplanerat

Kanske blir en oplanerad trip till Örebro med L, M & E sen när H kommer hem från jobbet. Får dock kolla detta med honom först för tror han kommer bli skräckslagen av bara tanken på att vara ensam med C haha. Hoppas iaf då det är de oplanerade sakerna man gör som alltid visar sej vara roligare, inga förväntningar med andra ord. Men en jeansskjorta (oversize självklart men leggings eller inget till)  blir det iaf om the trip blir av för min del.

Är jätte duktig idag, har hunnit städa, diska och plockat undan allt. Hatar när det ligger saker framme och disk är det värsta jag vet, får allt att se skitigt ut. Men nu är allt lika clean som i söndags. Snart ska jag och C äta lite tänkte jag. Han har börjat med smakportioner så för hans del blir det kalvkött och grönsaker och för min del blir det nog soppa, yummie! H får spaghetti och köttfärssås som igår haha.


Kommentarer
Postat av: Sara

hehe aa det är illa:P nej y tror jag inte du vet vem det är, men x däremot tror jag nog du vet, är nämligen en gammal flört till mig men aa jag måste ringa dig känner jag haha:) ringer så fort jag har flyttat ihelgen för just nu är det lite crasy..

2009-02-25 @ 12:52:46
URL: http://laala.blogg.se/
Postat av: Mimma

Sara: Men wtf, varför slyttar du nu för? Hänge rju inte med alls!! haha

2009-02-25 @ 13:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0