Snälla ta mej härifrån!

Snälla någon
! Brist på sol och värme har det nu varit i en evighet känns det som. Vill bli brun, vill kunna klaga på att det är för varmt ute (gjorde jag ju hela förra sommaren, visserligen såg jag ut som en val och väntade på att C skulle komma ut någon gång), vill sitta på en uteservering och ha på mej världens största brills och se ut som en mygga. Vill vill vill !!! Men inte ofta man få det man önskar sej i detta vinterland.

Är för övrigt så trött på vissa människor, såna som inte har egna åsikter eller egna tanker, som vänder kappan efter vinden. Hur roligt kan det vara att inte stå för någonting förutom sånt som ens så kallade BFF tycker och tänker. Hur patetisk känner man sej inte då? Är man en riktig vän så ska man kunna ta att folk har olika åsikter, alla tycker inte som jag, so what? Min värld rasar inte samman för det. Villkorslös vänskap is the shit. Älskar personer som vågar stå för vad dom tycker och tänker och som inte viker sej för att de är rädda för vad någon annan tycker om deras åsikter. Folk med lite go i. Hur roligt skulle mitt liv vara om jag anpassade mej efter en enda person och inte hade något att säga till om själv, då kan man lika gärna skjuta sej själv. Åldern spelar tydligen stor roll har jag lärt mej nu i efterhand.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej vi har inga namn än.. skitsvårt ju. Är du och Hamid tillsammans än eller? :P

2009-02-06 @ 18:17:36
Postat av: lissa

tur att du har mig då=)

2009-02-06 @ 18:42:12
URL: http://chayse.blogg.se/
Postat av: Mlee

Tack babe, 2 årsdagen blev perfekt ! Jag ska på möte den 18/2, då tar jag med kurskatalog så kollar vi!

2009-02-06 @ 20:33:09
URL: http://storyofmlee.wordpress.com
Postat av: Mlee

Jag håller helt med dig. Ibland kan man nästan bli glad när någon tycker tvärt emot, just bara för att då får man bekräftat att den personen törs vara sig själv i ens sällskap, och det är ju värt sin vikt i guld :)

2009-02-06 @ 20:37:19
URL: http://storyofmlee.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0