Får Alltid Gå Runt Ensam

Åhh, dagen blev lite bättre eller humöret rättare sagt. Blev en trip in till Örebro. God mat, 15 kilo vattenmelon, bebisar, kärlek. Kom sedan hem och väntade på att det skulle bli fikadags med blev aldrig av då tekniker skulle komma till oss och fixa teven (ÄNTLIGEN FUNKAR SKITEN).Blev iaf stohandling av mat. Jag äääälskar att storhandla mat, bland det bästa jag vet men H kan man knappt få med in till affären. Får alltid gå runt där ensam,  inte så värst skojj. Men anyways, kom hem vid åtta och nattade bebis och plockade undan. Började till och med städa mitt bombnedslag till garderob så imorgon kanske ni får de bilderna jag lovat på senaste månadernas inköp, man vet ju aldrig. Mina ben är iaf slut nu. Aj aj aj. LOVE !


Kommentarer
Postat av: L

så duktigt av dig, nur har jag beställt lite saker=) men inget vettigt. pusss

2009-07-28 @ 22:52:00
Postat av: Mimma

L: åhh du måste hjälpa mej att beställa massa saker din upptagna biatch ;)

2009-07-29 @ 20:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0