Jag Är Mäkta Besviken

Me sipping coffee, bläddrar genom nya La Redoute, mäkta besviken men en del snygga skor. Sjukt snygga lårhöga stövlar, ett måste i min skosamling. Längtar tills L kommer hem så vi kan besöka Örebro samt Karlstad för some shopping eller why not Sthlm? Där kan man nog hitta en hel del, som inte hela stan har på sej. Hatar att se ut som alla andra så undviker det helst. Men man kan få ett och samma plagg att se ut som tusen olika beroende på accessoarer och diverse saker, det älskar vi. Anyways ska nog läsa aftonbladet nu och bloggar, love love love !

Kommentarer
Postat av: jossi

grymt snygga iaf! :)

2009-07-06 @ 14:31:15
URL: http://jossiffs.blogg.se/
Postat av: MOA

sv; nä ..



Jo, precis! Men snart blir det nog kanske bättre väder (:

2009-07-06 @ 14:37:41
URL: http://moasfotoliv.blogg.se/
Postat av: carro

jajemän. varit en vecka i frankrike. trist att komma hem till detta tråk-väder. men har hört att ni haft fint hela veckan också. tajmade väl fel vädermässigt, men..har haft det väldigt skönt!

2009-07-06 @ 14:38:11
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Sara

sthlm love, kom hit baby!!! har sjukt gossip åt dig...

2009-07-06 @ 19:57:39
Postat av: Mimma

Jossi: ja visst är dom, man måste nog köpa dom =)



Moa: ja, det skulle vara såhär i typ tio dagar har jag hört =(



Carro: åhh, minns när vi var där. sååå skojj hehe =)



Sara: hehe väntar på att L ska komma hem så ska jag kolla med henne =)

2009-07-07 @ 19:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0