Du Och Jag Och Tystnaden

Damn vilken bra låt, det kunde man inte tro va? Anyways så var det en trevlig midsommar. Först  var det grillning hos svärföräldrarna på dagen, gottigottgott säger jag bara. Sedan vid sjutiden så bar det av till Dfs och folket. Där så blev det räkmackor, sill (inte för mej dock, usch), marängtårta som A hade gjort och massa annat gott. Killarna bada tunna och hade nostalgi kväll. Tog en taxi hem imorse och kan säga att det inte är dyrt med taxi från Dfs och hem till Kga, gick på 260 kr och är värt det. Idag så träffade jag lovely L. Även hon hade spenderat midsommar i Dfs med massa snygga tjejer (ja, var ju killar där med) bland annat J som är på besök hemma från Sthlm som jag bara MÅSTE träffa i veckan. Förresten så ska det vara fint väder (håll i er nu) HELA veckan ! Kan ni tänka er?  Tyvärr så åker L, mami och pappa på lördag, buhu. Men jag kommer få nåt trevligt när dom kommer tillbaka, as always hehe.


Kommentarer
Postat av: Lissa

kommer få massa nice just so you know love=)

2009-06-21 @ 01:23:06
Postat av: Mimma

Lissa: ja, om det är du som handlar så är det alltid nice =)

2009-06-21 @ 13:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0