Jag Är En Riktigt Bra Förhandlare

Idag så blev det en promenad ner till stan med M och F. Äntligen köpte jag det efterlängtade regnskyddet till nya barnvagnen, eller den är ju inte ny längre. Sedan blev det lite affärer och fika. Fick oväntat sällskap av M, förutom festen här hos mej så tror jag inte  vi träffats sedan studenten. Men nu blir det ändring på det hela. På torsdag så ska L och M leka barnvakt åt C under tiden jag får håret fixat, förhoppningsvis har de en tid också för har inte ringt och bokat ännu. Imorgon blir det en trip till stan igen, denna gång kommer vi vara ute på bikinijakt, samt leta efter jacka till M. Vill tvinga H in till Örebro för lite shopping för han ska tydliga köpa nåt onödigt till bilen och då gjorde jag en deal med honom, han shoppar saker till nya bilen, jag shoppar kläder till mej. Jag är en riktigt bra förhandlare !

Kommentarer
Postat av: L

nice nice=)

2009-06-09 @ 10:08:33
Postat av: carro

ja det är så typiskt att jag är borta då. men hoppas ni får en fin helg i gbg!

- det kanske blir en tripp i sommar till london. jag hoppas att jag o kajsa kan tajma våra scheman. det är så otroligt skoj! ja en tripp till NY vore inte så fel heller - men kanske lite långt för en helg :) men nån gång i livet så....

2009-06-09 @ 12:09:22
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: anna

Hej! kul att du hitta min blogg. Tyvärr är jag väldigt dålig på att skriva i den.

Grattis till pojken! Han är helt bedårande söt. =)

2009-06-09 @ 14:07:19
URL: http://annasjk.blogg.se/
Postat av: Mimma

L: mmhm visst är det ? örebro på lördag, shopping ;)



Carro: ja, faktiskt. var ju jätte länge sen men blir väl fler trips till gbg får man hoppas =) åhh, vill med till london nån gång. men det kan man nog ta över en weekend, i NY finns det nog hur mkt som helst att se men vill dit o shoppa hehe =)



Anna: sätt igång och uppdatera så jag har nåt att läsa när jag är mammaledig =) tack så mkt ! är allt bra med dej ?

2009-06-09 @ 15:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0